HR Summit ، پنجمین کنفرانس سالیانه سرمایه انسانی

دوست و همراه ارجمند و گرامی

به یاری خداوند مهر، پنجمین رویداد سالیانه مدیریت منابع انسانی که تصمیم گرفتیم از این پس با عنوان دقیق تر سرمایه انسانی از آن نم ببریم، با موضوع “استیصال یا انتظار؟” ، در تاریخ پنج شنبه نهم شهریورماه 14۰۲ مطابق با ۳۱ آگوست 202۳ برگزار خواهد شد. طبق روال همیشگی برنامه یک روزه و مشتمل بر سخنرانی ها و پنل هاست که حول محور تم اصلی شکل خواهد گرفت.

تذکر مهم: این رویداد مخصوص تمامی مدیران است.

همانطور که بارها و در ادوار گذشته یادآوری کردیم، هدف رویداد علیرغم عنوان آن،صرفا معاونین، مدیران و کارشناسان منابع انسانی نیستند.اساسا شکل گیری این رویداد بر مبنای هم نشینی و هم اندیشی سایر مدیران با مسوولان واحد منابع انسانی بوده و به علاوه تاکیدی ویژه بر ضرورت دانش حداقلی مدیریت منابع انسانی برای تمامی مدیران ولو با در اختیار داشتن یک نفر نیروی مستقیم داشته است.  محور رویداد پیش رو، شرایطی است که انسان ایرانی به عنوان شهروند و نیروی کار از سر می گذراند و ابرچالشهایی که اثرات آنبر لایه فرد سنگین و سنگین تر می شوند.

سخنرانان ارجمندی که میزبان آنها خواهیم بود طبق روال، از طریق شبکه های اجتماعی به مرور معرفی خواهند شد.

ثبت نام گروهی سازمانی

تعریف ثبت نام سازمانی:

شامل ثبت نام 4 نفر و بیشتر از یک سازمان یا شرکت می باشد.( برای سه نفر و کمتر، لطفا از طریق سایت و به ازای هر نفر بلیت خریداری فرمایید.) از آنجا که چنین اقدامی از سوی یک سازمان یا شرکت به نوعی حمایت دو جانبه از سرمایه های انسانی شان و نیز از این همایش می باشد، هم به جهت بهره مندی از این حمایت و هم به جهت تقدیم تشکر، تخفیفی برای آن در نظر گرفته شده است.

بازه ثبت نام سامانی:

از تاریخ 31 اردیبهشت تا ساعت 17 روز 20 مرداد

نحوه انجام:

لطفا برای بهره مندی از ثبت نام سازمانی 4 نفر و بیشتر و بهره مندی از تخفیف ، از خرید از طریق سایت خودداری فرمایید.

نیاز است جهت رسمیت بخشی به این حمایت سازمانی/شرکتی، اسامی عزیزان شرکت کننده، کد ملی، سمت و شماره همراهشان طی یک جدول در سربرگ رسمی سازمان/شرکت به گروه روما اعلام گردد. نیاز است نام نماینده آن سازمان/شرکت جهت پیگیری امور همراه با شماره تماس ایشان در ذیل جدول ذکر شود.

به علاوه نیاز است مشخصات رسمی شرکت جهت صدور فاکتور نیز طی همین نامه اعلام گردد.( نام ثبتی شرکت، شمراه ثبت و شناسه ملی،کد اقتصادی، آدرس و کدپستی و شماره ثابت شرکت )

با توجه به عدم دسترسی مستمر و مورد اطمینان به شبکه های ارتباطی،لازم است اسکن این نامه به ایمیل زیر ارسال گردد:

info.romaco@gmail.com

میزان تخفیف، 25% خواهد بود. سپس حسب نیاز پیش فاکتور الکترونیکی و سپس اصل فاکتور رسمی صادر و به نماینده شرکت ارسال یا ارائه خواهد شد.

نکته بسیار مهم: با عرض پوزش پیشاپیش و به جهت نیاز به مدیریت هزینه ها، ثبت نام های سازمانی/شرکتی تنها پس از واریز وجه قطعی به شمار می روند و در صورتی که پرداخت (نه صرفا نامه اعلام تمایل و اسامی) تا پایان ساعت 17 مورخ 20 مرداد صورت نگرفته باشد، ثبت نام ملغی تلقی خواهد شد و امکان پذیرایی از بزرگواران را نخواهیم داشت.

هدیه ویژه جهت قدردانی از حضور مدیران عامل سازمانها/شرکتها

با توجه به اهمیت نگاه مدیران عامل شرکتها به مقوله سرمایه انسانی و حمایت آنها از آن و مشابه سال گذشته، برای سازمانها و شرکتهای ارجمندی که ثبت نام انجام داده اند و شخص مدیرعامل نیز در لیست ثبت نامی هستند و در همایش از ابتدا تا انتها افتخار میزبانی شان به ما داده شود، پس از همایش، 50% از مبلغ پرداختی به شرکت عودت خواهد شد.( امکان کسر این مبلغ از فاکتور پیش از همایش وجود ندارد.)

امید است که به روزی برسیم که مدیران عامل و سایر مدیران ارشد، خود به اهمیت حضورشان واقف گردند و مدیریت منابع یا سرمایه انسانی را صرفا وظیفه واحدی تحت این عنوان در نظر نگیرند.

محل برگزاری رویداد حضوری:

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما واقع در:  خیابان ولیعصر، جام جم، سالن خواجه نصیر

نکته: پارکینگ برای عزیزان پیش بینی شده است.