HR Summit ، چهارمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی : دلبستگی سازمانی

دوست و همراه ارجمند و گرامی

به یاری خداوند مهر، چهارمین رویداد منابع انسانی با محوریت مقوله دلبستگی یا تعلق سازمانی به عنوان چتری بزرگ که کلیه موارد مرتبط با انگیزش انسان در سازمان را در بر می گیرد، در تاریخ پنج شنبه سوم شهریورماه 1401 مطابق با 25 اوت 2022 برگزار خواهد شد. طبق روال همیشه برنامه یک روزه و مشتمل بر سخنرانی ها و پنل ها حول محور تم اصلی شکل خواهد گرفت.

تذکر مهم: این رویداد مخصوص تمامی مدیران است.

همانطور که بارها و در ادوار گذشته یادآوری کردیم، هدف رویداد علیرغم عنوان آن،صرفا معاونین، مدیران و کارشناسان منابع انسانی نیستند.اساسا شکل گیری این رویداد بر مبنای هم نشینی و هم اندیشی سایر مدیران با مسوولان واحد منابع انسانی شکل گرفت و به علاوه تاکیدی ویژه بر ضرورت دانش حداقلی مدیریت منابع انسانی برای تمامی مدیران ولو با در اختیار داشتن یک نفر نیروی مستقیم داشته است. علی الخصوص محور رویداد پیش رو، یعنی مبحث دلبستگی سازمانی مبتنی بر رفتارها و تصمیمات و طرز فکر تمامی مدیران هر سازمانی است.

رونمایی از اثر خواندنی و مهم دکتر دیوید سیروتا: کارکنان مشتاق

در این رویداد از ترجمه اثر ارزشمند و بسیار مهم دکتر دیوید سیروتا و دکتر داگلاس کلین، Enthusiastic Employees نیز رونمایی می گردد. این اثر که تحت عنوان کارکنان مشتاق توسط سرکار خانم مهسا دری و آقای حمیدرضا جعفری ترجمه شده است و توسط نشر لیوسا به بازار عرضه خواهد شد، برای عزیزان شرکت کننده در همایش، اولویت پیش فروش خواهد داشت که شرایط آن به استحضار خواهد رسید.

با تشکر فراوان از حسن نظر شما عزیزان، ثبت نام به پایان رسید.

بلیط های الکترونیک چهارمین اچ آر سامیت، از تاریخ 23 مرداد به مرور برای ثبت نام کنندگان ارسال خواهد شد.

ضمن تشکر از حسن نظرو اعتماد شما در صورت تمایل به شرکت درچهارمین کنفرانس منابع انسانی که در سوم شهریور ماه از ساعت هشت تا هجده در محل مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار خواهد شد .

شرکت های همراه گروه روما به عنوان حامی درچهارمین کنفرانس منابع انسانی   :