انسان ،ارزش ها و سازمان

پنجمین رویداد ردپا – با رویکرد دیگر دوستی موثر

در پنجمین گام از سلسه رویدادهای ردپا و در راستای ماموریت گروه روما و مسئولیت اجتماعی خود برنامه این همایش را برای حمایت از انجمن روشنفکران فردای کودک(ارفک) با انتخاب کتاب شاخص از فیلسوف برجسته استرالیایی تبار پیتر سینگر (دیگر دوستی موثر) اختصاص دادیم موضوع این کتاب دست مایه شکل گیری و گسترش جنبش های خیر خواهانه زیادی به منظور کمک موثر در سرتاسر دنیا شده است.

در این رویداد که در تاریخ 1399/۱۲/۲۱ مقارن با عید سعید مبعث به میزبانی خانه کار و دیدار کارمان که یکی از حامیان اصلی این حرکت بود برگزار شد برای اولین بار و با توجه به شرایط پاندمی گروه لحظه نگار نیز به عنوان حامی دیگر رویداد را به صورت زنده برای پخش اینترنتی پوشش دادند.

برای درک بهتر نظریه دیگر دوستی موثر از سه نفر از اساتید بزرگوار و متخصص در حوزه های جامعه شناسی فلسفه و روانشناسی دعوت به عمل آمد آقایان دکتر محمد فاضلی (جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشکده شهید بهشتی) ، حمید رضا نمازی ( پزشک و فیلسوف و عضو هیات علمی دانشکده پزشکی تهران ) و امیر حسین یزدانی ( روانکاو و فیلسوف ) از زوایای مختلف به ایرادسخنرانی پرداختند سپس سه نفر از چهر های برجسته حوزه کار آفرینی و کسب و کار آقایان دکتر شاهین فاطمی ( کارآفرین و موسس و مدیر عامل برند فاخر درسا )، رامین سمیع زاده ( استراتژیست و مدیر مرکز نمایشگاهی ایران مال ) و مهدی روحانی ( کارآفرین و مدیر عامل سرای ابریشم ) به بررسی موضوع ارزشها از نگاه فردی جمعی و سازمانی ورهبری پرداختند.

برای ارایه داستان واقعی حرکتی مشابه در کشورمان از سرکار خانم آصفه کامرانی یکی از بنیانگزاران گروه ارفک دعوت به عمل آمد که سخنرانی ایشان نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفت. در انتها از جناب آقای ایثار خدادادی که متخصص حوزه مدیریت انجیو ها در ایران هستند دعوت به عمل آمد تا جمع بندی خود را از سخنرانی های صورت گرفته ارایه نماید . از آنجا که در این رویداد میزبان عزیزان کارآفرین کشور از جمله جناب آقای بهروز فروتن (سخنران سومین رویداد ردپا ) نیز بودیم ایشان نیز همکاران خود را برای دقایقی مهمان کلام شیرین خود نمودند.این آغازین گام حرکت گروه روما در همراهی با گروه ارفک بود که با شور و اقبال قابل توجهی از سوی همراهان همیشگی ما مواجه شد و در بهار ۱۴۰۰ دومین قدم را نیز برخواهیم داشت. برای مشاهده سخنرانی های این رویداد می توانید به سایت زیر مراجعه کنید www.Roveed.com

با تشکر ویژه از حمایت و همراهی عزیزان دکتر حمیدرضا مجد آبادی و دکتر علیرضا مجد آبادی

کلینیک دندانپزشکی پریس

در حمایت از سازمان مردم نهاد انجمن روشنفکران فردای کودک(ارفک) برگزار خواهد شد و کلیه عواید آن به این گروه تعلق خواهد گرفت.