کتاب اصل گرایی

زمان تقریبی :

15 دقیقه

نویسنده

31 تیر 1399

مدیریت و رهبری


گرگ مک کیون (متولد 1977 در لندن ) نویسنده ، سخنران عمومی ، رهبری و استراتژیست تجارت و نویسنده پرفروش ترین نیویورک تایمز است.

کتاب پرفروش او ، اصولگرایی است.(The Disciplined Pursuit of Less )،یک کتاب شغلی و خود رهبری است که درمورد چگونگی فهمیدن چیزهای ضروری ، چگونگی از بین بردن موارد غیر ضروری بحث می کند و چگونگی امکان پذیرکردن انجام موارد مهم صحبت می کند.

در کتاب اصل گرایی ، یاد می‌گیرید آن طور که واقعا دوست دارید زندگی کنید، نه طوری که دیگران از شما توقع دارند. روشی را به شما می‌آموزد تا در هر دو قلمروی شخصی و حرفه‌ای کارآمدتر، بهره‌ور تر و موثرتر باشید. روشی نظام‌مند را برای تشخیص موضوعات مهم، حذف موضوعات غیر مهم و انجام هر چه راحت تر کارهای ضروری را به شما آموزش می‌دهد. به‌طور خلاصه، کتاب اصل گرایی به شما می‌آموزد تا روش پیگیری منضبط انجام کارهای کمتر را در همه حوزه‌های زندگی خود به‌کار بگیرید.

اصل گرا بودن از نظر ما یعنی چیزی را در کمترین زمان به بهترین شکل به ظهور برسانید. اصل گرایان پیش از انجام هر کاری مجموعه گسترده ای از گزینه‌ها را به شکل نظام‌مند بررسی و ارزیابی می‌کنند. چون اصل گرایان به یک یا دو ایده یا فعالیت متعهد می‌شوند و با تمام توان به سراغ شان می‌روند، در ابتدا آگاهانه گزینه های بیشتری را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند برای ادامه گزینه درستی را انتخاب کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید