بحران جانشینی
از آنجا که عدم برنامه ریزی مناسب برای جانشین پروری، عدم شایسته سالاری و ناکارآمدی یا نبود نظامهای ارتقای سرمایه انسانی، به دلایل مختلف در دستور کار کارآفرینان، مدیران عامل، مدیران ارشد و حتی مدیران میانی نبوده است، شایسته سالاری و مدیریت و رهبری ناکارآمد،به یک گلوگاه اساسی در مسیر توسعه سازمان بدل گشته است. گلوگاهی که بزودی و بخصوص در بخش خصوصی، تبدیل به یک بحران خواهد شد.
مطابق ماموریت روما که بحث توسعه سازمانی است و به موانع، مسائل و چالشهای آن در قالب رویداد اچ آر سامیت در پنج دوره گذشته پرداخته شده است، در ششمین دوره نیز به یک مساله اساسی از زوایای مختلف پرداخته می شود. برنامه علمی و سخنران ها و پنلیست های محترم مدعو در حال مذاکره و نهایی شدن هستند و مطابق با رویه همیشگی پس از فاز پیش ثبت نام به مرور اعلام خواهد شد.
چرا نام رویداد از اچ آر سامیت به پل تغییر یافته است؟
دغدغه توسعه و انسان داشتیم، دغدغه “انسان حرفه ای” و نقش او در توسعه خود و جامعه. نقش او عمدتا در درون نهاد به اثرگذاری ملموس می رسید و میان خردترین تا کلان ترین نهادها، عمدتا در قالب نهادی به نام سازمان. ازآن پس “توسعه” و”سازمان” کلیدواژه های ماموریت ما شد.
در مسیری که در آن گام نهادیم، با دو مقوله کلیدی مواجه شدیم که انسان در سازمان و در مسیر توسعه آن، بیش از همه از این دو تاثیر می پذیرفت. اولی “مدیریت” و در راس اهمیت، “مدیران عامل”، و دومی حوزه ای مصطلح تحت عنوان “منابع انسانی”، چه فعالان و متخصصان آن و چه دانش آن در نزد بقیه تصمیم سازان سازمان.
برای برجسته کردن اهمیت این دو، نزدیکی آنان، فهم تاثیر حیاتی شان در زندگی حرفه ای انسان و در مسیر توسعه، قدم در راهی گذاشتیم که اکنون 6 ساله می شود.
بجز محورهای فعالیتی ما در آموزش، مشاوره و خلق محتوا، رویدادها را مورد توجه قرار دادیم و تصمیم داشتیم که نگرش میان تخصصی را برای این حوزه نیز به کار ببریم. این شد که “کنفرانس سالیانه مدیریت و سرمایه های انسانی” روما، تحت نام “HR Summit” متولد شد.
در مسیر با همین اهداف پیش آمده ایم و می دانیم که راه بسیار است. با یک چالش مواجه شدیم. یک غلط مصطلح که هر آنچه تحت نام HR شنیده شد، مرتبط با فرد، بخش یا دپارتمانی با همین عنوان در سازمان است ( حال آنکه بخش منابع انسانی HR Department است) و یک ذهنیت ناکارآمد که هر آنچه در این حوزه است، مربوط به افرادی است که ذیل این چتر فعالیت می کنند و از حوزه مسوولیت سایر مدیران و علی الخصوص مدیران ارشد و عامل خارج است.
برای بهتر شناسانیدن اهداف و ماموریت این رویداد و به حداکثر رساندن همراهی مخاطبینمان،
راه های متفاوتی را آزمودیم. در نهایت بر ما مشخص شد که نامی انتخاب و جایگزین کنیم که
روشن تر ماموریت ما را برای مخاطبین نشان بدهد.
باید نامی می بود که بحث های مد نظر ما یعنی “رهبری سازمان و سرمایه های انسانی” را پوشش می داد و این گونه بود که “همایش پل” متولد شد. امسال با نامی جدید بر همان عهد و پیمان با شما خواهیم بود. یکی از دغدغه های ما نقش رهبری سازمان، بخصوص توسط اصلی ترین مقام یعنی مدیران عامل در توسعه آن و بهره برداری از انسان که به زعم ما واقعا نه یک منبع و بلکه یک سرمایه است برای ساختن آن بوده است و دیگر دغدغه، نقش به سزای متخصصانی که ذیل عنوان سرمایه انسانی برای شکل دهی و ساختن مسیر توسعه حرفه ای انسان در سازمان در کنار سایر مدیران و در همراهی با مدیر ارشد هر سازمان گرد آمده اند بوده است. دیگری نیز دانشی است که برای تمامی مدیران، فارغ از سطح و سمتشان نه تنها ضروری بلکه حیاتی است. همین دغدغه ها کماکان زمینه تمام برنامه ها و محتواهای ارائه شده خواهد بود و امید داریم که در کنار هم و با گفتگو حول این موارد، روند توسعه را به سمت فردایی روشن پیش ببریم، فردایی که نه فقط برای عزیزانمان یا سازمانمان است، بلکه برای وطن عزیزمان.
از شما نیز دعوت می کنیم در ششمین رویداد پل POL Summit (جایگزین اچ آر سامیت) ، با عنوان”بحران جانشینی” با ما همراه باشید.
تاریخ رویداد: 1403/7/5 مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما
ثبت نام برای حضور در این رویداد بر دو نوع است:
ثبت نام سازمانی
ثبت نام سازمانی یعنی ثبت نامی که از سوی شرکتها و سازمانها برای مدیران و کارکنانشان صورت می گیرد. جهت ثبت نام های سازمانی، امکان پرداخت از طریق سایت وجود ندارد و نیاز به مکاتبه رسمی وجود دارد. مستدعی است در سربرگ شرکت/سازمان، طی یک جدول، اسامی افراد، سمت سازمانی آنها برای درج در کارت گردنی و شبکه سازی، شماره ملی و شماره تماس هر کدام ( برای ارسال بلیط الکترونیک و نیز تطبیق هویت در زمان ورود به سازمان صدا و سیما توسط حراست سازمان) تهیه و درج گردد.
به علاوه لازم است مشخصات رسمی شرکت/سازمان نیز برای صدور فاکتور رسمی در ذیل جدول اعلام گردد. مشخصات لازم شامل موارد زیر است:
- نام رسمی و ثبت شده کامل شرکت
- شماره شناسه ملی
- کد اقتصادی
- آدرس
- کدپستی
- تلفن ثابت
همچنین نیاز است نام فرد مسوول برای پیگیری ثبت نام و تماس، همراه با سمت و شماره همراه ایشان نیز در پایان نامه ذکر گردد. سپس نامه مهر و امضا شده و تصویر آن از طریق ایمیل info.romaco@gmail.com برای همکاران ما ارسال گردد. سپس برای بقیه مراحل با نماینده معرفی شده شرکت تماس گرفته خواهد شد.
ارزش سرمایه گزاری ثبت نام سازمانی
ثبت نام سازمانی در تمامی مراحل ثبت نام به شکل زیر است. مهلت ثبت نام تا تاریخ 1403/6/20 خواهد بود اما در صورتیکه ظرفیت پیش از آن به پایان برسد، امکان ثبت نام فراهم نخواهد بود. نظر به نیاز به زمان برای طی فرآیندهای داخل سازمانی استدعا داریم، با برنامه ریزی مناسب و اعلام زودتر، ما را در میزبانی هرچه بهتر یاری و همراهی فرمایید.
ثبت نام سازمانی | مبلغ خالص به ازای هر نفر (ریال) | مبلغ به ازای هر نفر به علاوه ارزش افزوده (ریال) |
ثبت نام از یک تا سه نفر | پایان یافت | پایان یافت |
ثبت نام از چهار نفر به بالا از یک شرکت/سازمان (مشمول 20% تخفیف ثبت نام سازمانی گروهی) | پایان یافت | پایان یافت |
ثبت نام فردی
ثبت نامهای فردی در سه مرحله و طبق جدول زیر انجام خواهد شد:
مرحله | تاریخ | مبلغ خالص به ازای هر نفر (ریال) | مبلغ به ازای هر نفر به علاوه ارزش افزوده (ریال) |
پیش ثبت نام Early Bird Registration | 1403/4/7تا 1403/4/31 | پایان یافت | پایان یافت |
ثبت نام Registration | 1403/5/1تا 1403/6/10 | پایان یافت | پایان یافت |
ثبت نام تاخیری Late Registration | 1403/6/11تا 1403/6/31 | پایان یافت | پایان یافت |
نکات مهم:
- پس از پرداخت در درگاه بانکی و اعلام پرداخت موفق، در صورتی که پیامکهای تبلیغاتی را بلاک نکرده باشید، پیامک دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت هم جای نگرانی وجود ندارد. در صورت عدم موفقیت، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. در صورت قطعیت، بلیط الکترونیک برنامه در شهریورماه برای شما ارسال خواهد شد.
- لطفا در صورت نیاز به دریافت فاکتور رسمی برای ثبت نام شخصی خود، بلافاصله پس از پرداخت با ارسال پیامک به شماره 09203511025 نیاز خود را اعلام فرمایید. در غیر اینصورت و به لحاظ نیاز برای ثبت در سامانه مودیان، ضمن تقدیم پوزش، امکان صدور فاکتور با تاخیر وجود نخواهد داشت.
- ضمن تقدیم پوزش صمیمانه و پیشاپیش، در خصوص بازه های اعلام شده،امکان مذاکره وجود ندارد. مستدعی است برنامه ریزی مناسب را برای ثبت نام در بازه زمانی مورد نظر خود و ارزش سرمایه گزاری اعلام شده در نظر بگیرید. از اینکه با درک فضای برنامه ریزی، ما را در ارائه میزبانی بهتر برای خود شما عزیزان گرانقدر یاری و همراهی می فرمایید صمیمانه سپاسگزاریم.
شرایط لغو ثبت نام و عودت وجه
ثبت نام های سازمانی
برای ثبت نام های سازمانی، امکان کنسل و عودت وجه تا قبل از تاریخ 1403/6/1 وجود دارد. در خصوص نیاز به جابجایی احتمالی اسامی و جایگزینی نیز نیاز است حتما نهایتا تا قبل از روز 1403/6/20 مکاتبه رسمی جهت اعمال آن انجام گیرد. پس از آن اسامی در اختیار مرکز همایشها قرار می گیرد و کارتهای گردنی نیز چاپ خواهد شد و امکان تغییر وجود نخواهد داشت.
ثبت نام های فردی
امکان کنسل و عودت وجه تا قبل از تاریخ 1403/6/15 وجود دارد لذا مستدعی است در زمان ثبت نام برنامه ریزی لازم را معمول فرمایید.پس از این تاریخ امکان لغو ثبت نام و عودت وجه وجود ندارد. برای جایگزینی نیز حداکثر تا پیش از تاریخ 1403/6/20 لازم است نفر جایگزین خود را با مشخصات مورد نیاز تلفنی به همکاران ما اطلاع دهید.