ششمین کنفرانس سالانه صنعت دارو: ایران فارمافوروم

دوست و همراه ارجمند و گرامی

ضمن تشکر از حسن نظرو اعتماد شما و اعلام تمایل به ثبت نام و شرکت در ششمین کنفرانس سالانه صنعت دارو( ایران فارما فوروم ) که در ۲۶آبان از ساعت 8 تا ۱۸ برگزار خواهد شد، تاریخ و شرایط ثبت نام به شرح ذیل تقدیم می شود:

 برای ثبت نام به دو صورت حضوری و یا آنلاین می توانید مستقیما از روی سایت خریداری کنید. توجه داشته باشید برای حضور در رویداد ظرفیت محدود وجود دارد.

ثبت نام سازمانی

طبق روال همیشگی فارما فوروم، برای عزیزانی که به صورت سازمانی از طرف یک شرکت و به صورت رسمی برای حضور در برنامه اعلام تمایل می کنند، تخفیف ثبت نام سازمانی در نظر گرفته می شود. در این مورد نیاز است ثبت نام به صورت تلفنی و با هماهنگی با گروه برگزار کننده صورت گیرد. ( لطفا برای ثبت نام سازمانی، از سایت خریداری نفرمایید.) در صورتیکه تعداد معرفی شده از سوی یک سازمان بین 5 تا 20 نفر باشد، مشمول 25% تخفیف خواهد بود. برای هر تعدادی که از 20 نفر بیشتر باشند، برای تعداد مازاد بر عدد 20 یعنی از نفر بیست و یکم، 50% تخفیف لحاظ می گردد.

تذکر مهم: برای حضور به صورت آنلاین در رویداد، تخفیف سازمانی یا فردی وجود ندارد. تخفیف ثبت نام گروهی سازمانی صرفا و فقط مشمول تعداد افراد متقاضی ثبت نام حضوری خواهد گردید. معیار اعمال تخفیف سازمانی، تاریخ دریافت نامه رسمی شرکت است که در آن حداقل، تعداد بلیط مد نظر را به صورت رسمی اعلام نماید. ( ضروری است اسامی شرکت کنندگان نیز اعلام گردد.)

کنسلی

  لازم به ذکر است متاسفانه بعد از تاریخ ۱۵ مهر امکان کنسلی نداریم و پیش از آن نیز مشمول کسر ۳۰ درصد خواهد شد.

لطفا در زمان خرید دقت فرمایید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۹۲۰۳۵۱۱۰۲۵ و یا ۰۲۱۲۲۵۸۱۰۰۱ خانم لطیفی تماس حاصل فرمایید.

نکات ضروری

با توجه به شرایط خاص حاکم، استفاده از ماسک در زمان حضور در همایش مایه مزید امتنان خواهد بود.

به علاوه از آنجا که تیم برگزار کننده جهت حفظ سلامت حاضران عزیز و وابستگان آنها، پیش بینی رعایت کلیه اصول بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان استقرار در سالن و نیز پذیرایی ، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و…و به طور کلی رعایت کلیه موارد پروتکل بهداشتی را در دستور کار دارد، از اینکه شما عزیز همراه نیز مراتب همکاری را خواهید داشت، پیشاپیش تشکر و قدردانی می کنیم.

شرایط اضطرار

 درصورت رخداد پیک کرونا و ضرورت تعویق برنامه با یکایک شما عزیزان در خصوص امکان حضور تماس گرفته خواهد شد و اگر تاریخ جدید برایتان مقدور نبود کل مبلغ عودت می گردد.

از حسن نظر و همکاری شما ، کمال تشکر خود را تقدیم می داریم.

برنامه علمی و سخنرانان و پنلیست ها ( در حال مذاکره و تکمیل )

برنامه علمی ششمین فارما فوروم تدوین شده و به مرور و به روال سابق از طریق یک کتابچه الکترونیک خدمت شما دوستان اعلام خواهد گردید.اما اینجا می توانید بزرگوارانی که به عنوان سخنران یا پنلیست در خدمتشان خواهیم بود را پیگیری بفرمایید:

حامیان ششمین فارما فوروم

مرکز نمایشگاهی ایران مال
IPhSA حامی و بازوی دانشجویی